niedziela, 5 października 2014

Hmmm..

Witajcie.

Dawno mnie tu nie było.
Nie mam Wam generalnie nic do pokazania, lecz chciałem napisać że jeszcze jestem.
Nigdzie nie uciekłem.
Po prostu nie potrafię znaleźć w sobie tego 'czegoś' i coś napisać.
Wiem, że miało być 'Zagubieni', lecz to już nie takie proste jak kiedyś.
Jestem trochę starszy i być może mądrzejszy i nie chce pisać 'byle czego', tylko coś z sensem.

Mogę Wam dać jedynie fragment czegoś, co chwilowo jest opowiadaniem, a chciałbym, żeby wyszło z tego coś większego.


Całą Ziemią pokrywa aura cierpienia, lęku i chaosu. John stworzył armię mutantów, która kontroluje każdy kraj. Generałom armii dał dodatek, wszczepił im geny zwierząt, które o dziwo się przyjęły. Teraz są jeszcze silniejsi. Jedynym szczęśliwym jest John, ale nikt nie wie jak długo się to potoczy. 
                Gdy patrzy się na dawne miasta, widać tylko walące się budynki i ciemne niebo pełne dymu. Raz na jakiś czas można zaobserwować słońce przebijające się przez gęste chmury. Legenda głosi, że wtedy na ziemię schodzi anioł i wskazuje drogę tym, którzy najbardziej tego potrzebują. Wierzcie mi lub nie, ale ja go widziałem, przyszedł do mnie i dał mi wskazówki jak odrodzić świat na nowo. Chcecie wiedzieć kim jestem? Jestem znany jako Alex Connor, jestem Mścicielem.


Amen.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz