niedziela, 23 lutego 2014

Uwierz


Hmmm..
W tym momencie, to już ostatni tekst, napisany jakieś cztery, może pięć miesięcy temu.
On również został napisany 'pod przymusem'.
Zespół chciał po prostu jakiś tekst do muzyki, która tego dnia powstała.




UWIERZ

Nie trzeba wiele,
By pokazać światu że żyjesz.
Otworzyć szeroko oczy,
Zrozumieć cierpienie czyjeś.
Chwytać ludzi dłonie,
Uśmiechać się z radością.
Bo tak naprawdę,
Jesteśmy świata tego przyszłością.

Nigdy więcej,
Nie porzucaj swojej nadziei.
Nawet gdy zgaśnie słońce,
Zabraknie jego promieni.
Uwierz że może się udać,
Że to jest możliwe.
Wystarczy nadzieja,
Ona zmienia każdą chwilę.

Wyjdź na ulice,
Wykrzycz głośno 'ja żyję'.
'Ja mogę oddychać,
A moje serce wciąż bije'.
Stań w deszczu patrząc,
Jak z nieba lecą krople.
Nie myśl że zmokniesz,
Że ubranie będzie mokre.
Nawet gdy płaczesz,
Nie mów że już się nie da.
Bo kto ma wiarę,
Temu niczego nie trzeba.
A kiedy znowu smutek,
W sercu zapanuje.
Uwierz! Że uda się,
Nadzieja życie ratuje.




Amen.

3 komentarze:

  1. Jak na pod przymusem i optymistyczne to jest niezłe. W końcu sama próbowałam tak pisać- i wiem, jak to wyglada, gdy człek zabiera się do rzeczy, której nie potrafi ;) Po Tobie widać, że potrafisz...
    Choć niektóre rymy mnie mierzą jak dotyk jedwabiu... No dobra.
    Do jakiego rodzaju muzyki pisałeś to wierszydełko? Do rytm czuć, dobrze czuć, ale w mej głowie i tak wszystko brzmi jak heavymetal- jaka muzyka jest w orginale?
    Czółko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miało być coś jak alternatywny rock, także takie żywe, anie nie ostre..

      Usuń