niedziela, 2 marca 2014

Hunter!

Chciałbym się Wam pochwalić, co udało mi się zdobyć dla dziewczyny.
Co prawda jest to zwykła tekturka, ale to nie ważne,
Ważne kto podpisał się na tym.

Dziś miałem próbę w moim zespołem,
Zauważyłem, że obok ma koncert Hunter,
Porozmawałem ze znajomym aby jakoś spróbował mnie wpuścić,
Żebym mógł chociaż z jednym porozmawiać,
A tu, bum, autografy i zdjęcie z nimi, no i udało mi się porozmawiać chwilę ze wszystkimi za kulisami.

Ostatni raz tak mnie nosiło jak teraz, gdy pierwszy raz się całowałem.
Szkoda, że nic powiedziałem im tego

Amen.

1 komentarz:

  1. O kurdę, w czwartek Hunter gra w moim mieście!
    Nie idę. Nie mam kasy i nie mam możliwości noclegowych ani dojazdowych. Idzie przyjaciółka, łaskawie użyczam jej glanów ;)
    Nie tylko, że autograf, to jeszcze ICH! I jakie okoliczności... Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń